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Edgar Geffroy | Redner & Perspektiven - Die internationale Redneragentur
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Edgar Geffroy

possible topics:

  • Employees - The end of the skills shortage
  • Future Strategy Knowledge - The Winners of the New Economy
  • Sales - suction instead of pressure
  • Market Places of the Future
  • Networks with Customers

publications:

  • Wissenskrieger - von Big Data zu Brain Data: Die perfekte Zukunftsstrategie für die Knowledge Economy (2022)
  • Das Ende der Geschäftsmodelle: Neue Strategien für eine disruptive Welt (2018)
  • Herzenssache Mitarbeiter – Die neue Unternehmenskultur im digitalen Zeitalter (2016)
  • Erfolg braucht ein Gesicht - Warum ohne Personal Branding nichts mehr geht (2016)
  • Herzenssache Kunde: Die sieben Schlüssel zum einzigartigen Kundenerfolg mit Clienting (2014)
  • Triumph des Individuums - Innovative Kundenstrategien für die kommende Geschäftswelt (2013)
  • Das Einzige, was stört, ist der digitale Kunde: Durch Online-Clienting zu mehr Erfolg (2011)
  • Machen Sie Ihre eigene Konfunktur – aktualisierte Sonderausgabe von „Schneller als der Kunde“ (2010)
  • Das einzige was stört, ist der Kunde
  • Das große Geffroy Top-Verkäufer Handbuch. 1000 Antworten für den verkäuferischen Erfolg (2008)
  • Schneller als der Kunde (2007)

Edgar Geffroy

Best Selling Author and Highly Successful Member of the New Economic Elite
Edgar Geffroy

Edgar Geffroy is an entrepreneur, consultant and Managing Director of Geffroy & Partners Clienting GmbH in Düsseldorf. In the last few years he has become widely recognised as a best-selling author, his ground-breaking books “Das einzige, was stört, ist der Kunde” (The only thing that causes trouble is the customer) and “Clienting” have sold over 250,000 copies around the world and have been translated into 18 languages. He has lectured in front of audiences from some of the most successful and well-known companies in Germany. He is also a member of ‘Club 55’, the exclusive high profile association of the very best sales and marketing brains from around Europe.

The main thrust of Edgar’s work concerns sales management in particular increasing sales, acquiring new clients and improving client relationships through this philosophy.

An acclaimed speaker, trainer and selling author, Edgar Geffroy provides a fresh approach on Sales and Customer Relations. Edgar is passionate about his highly successful holistic philosophy of ‘clienting’ in which he teaches decision makers how to empathise and understand clients’ needs and consequently enable companies to become a part of the client’s sales team. Edgar now receives regular media exposure on both television and radio as his books continue to spend long periods of time at the top of the best-seller lists around the globe.

An original and informative speaker, Edgar Geffroy’s presentations are always well-received and he is now in great demand at conferences around the globe. He is a most stimulating speaker and talks passionately about creativity and being different from the norm, professional effective management and successful selling.

He presents in German and English.

possible topics:

  • Employees - The end of the skills shortage
  • Future Strategy Knowledge - The Winners of the New Economy
  • Sales - suction instead of pressure
  • Market Places of the Future
  • Networks with Customers

publications:

  • Wissenskrieger - von Big Data zu Brain Data: Die perfekte Zukunftsstrategie für die Knowledge Economy (2022)
  • Das Ende der Geschäftsmodelle: Neue Strategien für eine disruptive Welt (2018)
  • Herzenssache Mitarbeiter – Die neue Unternehmenskultur im digitalen Zeitalter (2016)
  • Erfolg braucht ein Gesicht - Warum ohne Personal Branding nichts mehr geht (2016)
  • Herzenssache Kunde: Die sieben Schlüssel zum einzigartigen Kundenerfolg mit Clienting (2014)
  • Triumph des Individuums - Innovative Kundenstrategien für die kommende Geschäftswelt (2013)
  • Das Einzige, was stört, ist der digitale Kunde: Durch Online-Clienting zu mehr Erfolg (2011)
  • Machen Sie Ihre eigene Konfunktur – aktualisierte Sonderausgabe von „Schneller als der Kunde“ (2010)
  • Das einzige was stört, ist der Kunde
  • Das große Geffroy Top-Verkäufer Handbuch. 1000 Antworten für den verkäuferischen Erfolg (2008)
  • Schneller als der Kunde (2007)